Připravili jsme seznam nejčastějších otázek s odpověďmi.
OBJEDNÁVKY A DORUČENÍ
1. Kolik stojí doručení?
Náklady na doručení budou vypočteny na základě hmotnosti a velikosti objednaných produktů a místa doručení. Přesná částka bude zobrazena při placení před potvrzením objednávky.
2. Jak dlouho trvá doručení?
Standardní dodací lhůta je 5 až 7 pracovních dnů. V období zvýšené poptávky nebo promo akcí může dodání trvat déle.
3. Mohu svou objednávku po odeslání změnit nebo zrušit?
Pokud si přejete změnit nebo zrušit objednávku, kontaktujte nás co nejdříve. Pokud objednávka ještě nebyla zpracována, budeme se snažit vašemu požadavku vyhovět.
4. Jak mohu sledovat svou objednávku?
"Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail s číslem pro sledování zásilky. Toto číslo můžete použít ke sledování doručení na webových stránkách našeho přepravního partnera GLS. Upozorňujeme, že vaše objednávka může být odeslána ve více zásilkách. V takovém případě obdržíte pro každý balík samostatné sledovací číslo."
5. Jak dokončím objednávku?
Po přidání požadovaných položek do košíku klikněte na zelené tlačítko „Přejít k pokladně“. Poté zadejte své přepravní údaje a vyberte způsob platby.
Je možné získat fakturu pro firmu nebo právnickou osobu?
Faktury firmám ani právnickým osobám nevystavujeme. Faktury jsou k dispozici pouze pro fyzické osoby.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
1. Jaké jsou vaše zásady vracení zboží?
Jednou z našich největších výhod je, že vám dáváme dostatek času, abyste si naše produkty vyzkoušeli doma a rozhodli se, zda jsou pro vás vhodné. Zboží můžete vrátit do 30 dnů od obdržení objednávky bez udání důvodu. Výrobky musí být nepoškozené, v původním obalu a se všemi visačkami. Další informace naleznete na naší stránce o vrácení zboží.
2. Jak mohu produkt vrátit?
Vrácení zboží je výjimečné, ale snažíme se vám tento proces co nejvíce usnadnit. Chcete-li iniciovat vrácení, kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese info@vitapur-home.cz a přiložte fotografie výrobku. Poté vás provedeme jednoduchým procesem vrácení.
3. Kdy mi budou vráceny peníze?
Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám do 30 dnů vrátíme peníze. Vrácení peněz bude provedeno stejným způsobem platby, který jste použili.
4. Mohu výrobek místo vrácení vyměnit?
V současné době nenabízíme přímé výměny. Pokud si přejete jiný produkt, vraťte nechtěný produkt pro vrácení peněz a vytvořte novou objednávku.
5. Jak mám vrchní matraci zabalit pro vrácení?
Vrchní matraci opatrně srolujte a zabalte do plastové fólie nebo velkého pytle, aby se během přepravy nepoškodila.
PLATBY A SLEVY
1. Jaké platební metody akceptujete?
Přijímáme různé platební metody, včetně kreditních karet (Visa, MasterCard), PayPal, Klarna a dobírky.
2. Kde najdu slevový kód?
Slevové kódy jsou k dispozici během speciálních promo akcí. Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a získejte nejnovější nabídky.
3. Kam mám zadat slevový kód?
Slevový kód zadejte při dokončení objednávky do pole „Slevový kód“ na pravé straně.
4. Proč jsem nedostal slevový kód?
- Při prvním přihlášení k odběru našeho newsletteru obdržíte slevový kód. Pokud jste se již přihlásili pomocí své e-mailové adresy, kód jste pravděpodobně obdrželi v té době. Slevové kódy jsou časově omezené.
- Zkontrolujte složku se spamem, nevyžádanou poštou nebo propagačními e-maily, zda se tam nenachází slevový kód.
- Pokud se vás žádná z výše uvedených možností netýká, kontaktujte nás na adrese info@vitapur-home.cz
INFORMACE O PRODUKTU
1. Jakým typům testů byly vaše produkty podrobeny?
Všechny textilní produkty mají certifikát OEKO-TEX, což znamená, že splňují přísné evropské právní předpisy a jsou ověřeny, že neobsahují škodlivé látky. U matrací používáme vlastní testovací stroj na jádro, který simuluje chování matrace po 5 a 10 letech používání.
2. Kde je váš matrac vyrobený?
Latexové matrace se vyrábějí ve Slovinsku, taštičkové pružinové matrace pocházejí z Číny a pěnové matrace se vyrábějí v Rumunsku nebo v Číně.
3. Mají všechny matrace platné certifikáty?
Ano. Všechny součásti matrace mají certifikát OEKO-TEX.
4. Obsahuje vaše nádobí škodlivé látky, konkrétně PFOA?
Naše povrchová úprava nádobí neobsahuje kyselinu perfluoroktanovou (PFOA), která je známá jako škodlivá a někteří výrobci ji stále používají. Naše nádobí neobsahuje ani další škodlivé látky.
5. Jaké jsou pokyny pro používání matrace?
Po doručení otevřete vrchní matraci a odstraňte ochrannou fólii. Položte ji na rovný povrch a nechte ji 24 hodin bez dotyku nebo sezení. Po 24 hodinách dosáhne vrchní matrace své plné výšky a je připravena k použití. Potah je třeba otevřít, aby se jádro mohlo plně rozvinout a nabrat tvar. V důsledku skládání si můžete všimnout nerovností na povrchu, které při správném používání zmizí. Na matraci můžete také položit lehké závaží, aby se rychleji vyrovnala.
6. Jak zabráním tomu, aby se vrchní matrace během spánku posunula?
Na matraci položte bavlněné prostěradlo. To ji pomůže zajistit na místě a zabrání jejímu pohybu.
7. Kde najdu recepty pro fritézu?
Naskenováním QR kódu na obalu fritézy získáte přístup k receptům přímo v telefonu. Najdete je také na následujícím odkazu: 20 chutných receptů pro horkovzdušnou fritézu
8. Ventil na zařízení FreshCooker stále vypadává. Co mám dělat?
Ventil na víku zařízení FreshCooker není upevněn napevno, ale je držen magnetem. Ten chrání ventil před znečištěním, popálením a poškozením. Po každém použití doporučujeme ventil sejmout, ručně jej umýt mýdlem na nádobí a před opětovným nasazením jej důkladně osušit. Pokud se sundává často, zkontrolujte, zda je správně umístěn a zda je magnet čistý a zbavený mastnoty nebo nečistot.
HEXAPRO
1. Je nádobí HexaPRO vhodné pro plynové sporáky?
Nádobí HexaPRO je vhodné pro indukční, sklokeramické, plynové a elektrické sporáky. Je také vhodné do trouby až do teploty 220 °C (428°F).
2. Jak mohu začít používat nádobí HexaPRO?
Před prvním použitím doporučujeme nádobí důkladně umýt a lehce potřít olejem. Při vaření používejte nízkou až střední teplotu a vyhněte se kovovému náčiní, které by mohlo poškodit povrch. Pokud se jídlo začne lepit, může to být způsobeno nesprávným používáním nebo údržbou.
3. Jak dlouhá je záruka na nádobí HexaPRO?
Záruka na kuchyňské nádobí je 5 let. Vitapur garantuje kvalitu výrobku a jeho bezchybnou funkčnost po dobu trvání záruky, pokud jsou dodržovány pokyny a upozornění. Výrobce během této doby uhradí náklady na opravy nebo odstranění vad.
4. Jak mýt nádobí HexaPRO?
Nádobí lze mýt v myčce nádobí. Upozorňujeme však, že vysoké teploty a agresivní čisticí prostředky mohou poškodit povrchovou úpravu. Pro delší životnost výrobku doporučujeme ruční mytí jemným mycím prostředkem a měkkou houbičkou.
5. Jaký typ povrchové úpravy má nádobí HexaPRO?
Pánve HexaPRO mají vysoce kvalitní povrchovou úpravu z PTFE (polytetrafluorethylen), která je odolná proti opotřebení a bezpečná pro vaření. Testy podle evropských a mezinárodních standardů potvrzují, že při správném používání se do jídla neuvolňují žádné škodlivé látky. Je důležité dodržovat pokyny a nepřehřívat prázdné pánve, protože vysoké teploty mohou ovlivnit životnost povrchu. Používáme povrch značky PPG, který neobsahuje PFOA ani PFAS.
Další informace o nádobí HexaPRO jsou k dispozici na:
OBECNÉ INFORMACE
1. Kde najdu kamenný obchod Vitapur?
Kamenné obchody nemáme. Všechny naše výrobky jsou k dispozici ke koupi na webových stránkách Vitapur-home.cz .